Skip to main content

Vytváření důvěryhodných webových stránek

Web je dnes nejzákladnějším a nejrozšířenějším médiem, prostřednictvím kterého firmy komunikují s velkými publiky.
Veli Akçakaya
Veli Akçakaya
5 min. read
Güven Veren Web Siteleri Oluşturmak

Web je dnes nejzákladnějším a nejrozšířenějším médiem, skrze které firmy komunikují s masami lidí. Lidé chtějí získat informace o firmách především prostřednictvím vlastních webových stránek. Vaše webové stránky by měly svým návštěvníkům poskytovat důvěru. V každodenním životě hovoříme o prvním dojmu o lidech, za prvních pár sekund si o nich uděláme dobrou nebo špatnou představu. Webové stránky, podobně jako lidé, vytvářejí první dojem na návštěvnících, a návštěvníci pokračují ve strávení času na vašich webových stránkách v souladu s tímto dojmem, pokračují v nákupu nebo ne.

Důvěra je prvním nezbytným pravidlem pro webové stránky, bez ohledu na to, jak rychle vytvoříte webové stránky, bez ohledu na to, kolik moderní technologie použijete, pokud první dojem na návštěvníky není pozitivní, vaše úkoly jsou obtížné. Jak tedy můžete tuto důvěru vytvořit;

Nepoužívejte hotový design. Vaši návštěvníci chtějí vidět, že vaše webové stránky patří vám, že jsou součástí vás. Pokud používáte hotové designy používané desítkami webových stránek, nemůžete na webu odrážet svou firemní identitu a nemůžete vytvářet důvěru uživatelů. Webové stránky, které nejsou dostatečně dobře naplánovány, mohou organizacím více uškodit než pomoci. Od začátku práce je třeba vytvořit strategii a filozofii webu. Stejně jako hotové designy nevytvoří uživateli teplo, hotové fotografie by bylo lepší nahradit vlastními.

Design je důležitý pro první dojem, ale pokud design přeháníte, aby váš web vypadl stylově, bude mít opačný účinek. Design je důležitý pro vyprávění příběhů, zdůrazňování obsahu a použitelnost; design znamená jednoduchost. Apple je jedním z nejlepších příkladů, má zjevně jednoduchý design, který zdůrazňuje obsah. Zaměřuje se na své produkty jako iPad a iPhone, ne na svůj design.

Dalším prvkem, který buduje důvěru u návštěvníků, je, že máte známé zákazníky, a ty zdůrazňujete. Na úvodní stránce použijte loga svých zákazníků; někdo, kdo vás nezná, možná zná vaše zákazníky a pokud se vaši zákazníci vás zavedou, může vám také věřit. Pokud je to možné, buďte známí prostřednictvím reklamy nebo sociálních médií; pokud vaši návštěvníci slyšeli nebo viděli vás dříve, když přijdou na váš web, bude pro ně snazší vám věřit. Jste již známou značkou. Také je třeba dobře

využívat sociální média; je dobré zahrnout potřebné odkazy pro snadné sdílení obsahu vašich webových stránek na sociálních médiích. Dnes většina lidí tráví na sociálních médiích hodně času. Zejména pokud máte mnoho sledujících a fanoušků, oznámte to na svých webových stránkách a buďte s nimi v neustálém spojení.

Kromě všeho tohoto by vaše webové stránky neměly mít technické problémy; například vaše webové stránky by měly rychle načítat, neměly by obsahovat žádné nefunkční odkazy, všechny obrázky by měly rychle načítat a být kvalitní. Navigační/menu struktura na vašich webových stránkách je také důležitá pro použitelnost; vytvořte snadno srozumitelnou mapu stránek. 

Our Offices

Drupart Locations

Naše oddělení

London

151 West Green Road, London, England

442038156478

[email protected]

Drupart R&D

GOSB Teknopark Hi-Tech Bina 3.Kat B3 Gebze - KOCAELİ

+90 262 678 8872

[email protected]

Newark

112 Capitol Trail Suite, A437 Newark DE, 19711

+17406666255

[email protected]

Wiesbaden

Hinterbergstraße 27
65207 Wiesbaden
Deutschland

+49 (0) 6151 – 492 70 23

[email protected]