Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vytvořit kvalitní obsah na webu?

Existuje 11 základních pravidel pro tvorbu kvalitního obsahu. Když vytváříte obsah s těmito znalostmi, kvalita vašeho webu se zvýší a budete umístěni výše ve vyhledávačích.
Veli Akçakaya
Veli Akçakaya
7 min. read
kaliteli-web-icerigi-uretmek

Délka obsahu

Abyste rychleji stoupali ve vyhledávačích, mnoho majitelů blogů chce publikovat články na každé aktuální téma. Aby napsali něco na více témat, snaží se udržovat délku svého obsahu krátkou a zvýšit tak své hodnocení. Ale je tu bod, který většina přehlíží: kvalitní obsah. Jedním z základních pravidel pro vytváření kvalitního obsahu je, že obsah je dlouhý. Čím delší je obsah, tím více informací poskytnete druhé straně. Pokud je váš obsah krátký, uživatelé hledající podrobné informace na vašem webu nezůstanou příliš dlouho a opustí stránku okamžitě. To snižuje průměrný čas strávený na vašem webu. Kvůli délce obsahu se zvyšuje klíčové slovo vašeho webu a zvyšuje se průměrný čas strávený na stránce, takže stoupnete ve vyhledávačích. Chcete-li, aby váš obsah byl kvalitní, měli byste se snažit, aby obsahoval alespoň 1000 slov.

Nezapomeňte na grafiku/obrázky

Už jste zažili situaci, kdy ji někomu vysvětlujete, slova jsou nedostatečná, nemůžete vysvětlit situaci, kterou chcete popsat, nemůžete ji předat člověku před vámi. Tak to je s obsahem. Někdy nemůžete situaci, kterou chcete napsat, vysvětlit písemně. I když to vysvětlíte, nemůže být pro druhou stranu dostatečně pochopeno. V takových případech se nevyhýbejte používání obrázků ve svém obsahu. Ale při přidávání obrázků byste měli také dbát na zvýšení přístupnosti. Pokud říkáte, jak na to, doporučujeme vám přečíst si náš předchozí článek s tipy na přístupnost webu. Pokud podporujete části svého obsahu, které nelze textem pochopit, obrázky, bude náš obsah kvalitní a stránka se bude jevit jako kvalitní v očích návštěvníků. V dalším vyhledávání, i když jste na dně žebříčku ve vyhledávačích, je velmi pravděpodobné, že vaši stránku navštíví, protože byla s vámi spokojena v předchozím článku.

Věnujte pozornost formátování

Pokud nevěnujete pozornost důležitým detailům, jako jsou velikost textu, odstavce a mezery ve vašem obsahu, váš web bude vypadat špatně. To povede ke ztrátě návštěvníků. Měli byste také formátovat svůj web podle publika, na které cílíte. Například při vytváření herního webu s Drupal byste měli svým formátováním oslovit také děti, protože hry se obvykle hrají mladými dětmi.

Zlepšete čitelnost

Představte si, že vstoupíte na web a máte potíže s čtením, protože velikost písma je příliš malá. Co byste udělali jako první? Chcete opustit tento web okamžitě a hledat to, co hledáte, na jiných místech? Zde, pokud návštěvníci vašeho webu nejsou spokojeni s čitelností vašeho webu, první věc, kterou udělají, bude opustit váš web. V dalším vyhledávání, i když vyjdete na první místo, nebudou navštěvovat váš web a trávit čas marně, protože obsah není čitelný.

Nezanedbávejte důležitost pravopisu a gramatiky

Vytvořili jste web zaměřený na celou Turecko, ale píšete svůj obsah ve svém vlastním dialektu nebo neustále používáte nesouvislé věty. Pokud budete nadále zadávat obsah tímto způsobem, návštěvníci z jiných regionů budou mít potíže s porozuměním mnoha slov ve vašem obsahu nebo budou mít obtíže porozumět obsahu kvůli obrácenému obsahu. Nedbali jste na pravidla gramatiky, napsali jste "lol" místo "cesta", "durupal" místo "drupal". Návštěvníci pochopí, že obsah je připraven neopatrně a budou mít znovu potíže s porozuměním obsahu. První věc, kterou mnozí z nich udělají při těchto obtížích, bude opustit stránku. Měli byste zadávat obsah, aniž byste zanedbávali pravidla pravopisu a gramatiky vhodná pro vaše cílové publikum.

Co jste ještě napsali?

Aby návštěvníci strávili na webu více času, měli byste v dobře viditelném místě svého webu dávat odkazy na články, které jste napsali dříve. Díky těmto odkazům se zvýší čtecí rychlost vašich dalších článků a váš web bude líbit vyhledávačům, protože se zvyšuje průměrný čas strávený na stránce a váš žebříček stoupne.

Lze váš obsah sdílet na sociálních médiích?

Dnes, v důsledku nárůstu používání technologií, lidé tráví alespoň jednu hodinu denně na sociálních médiích. Můžete také využít sílu sociálních médií tím, že na svůj web umístíte tlačítka pro sdílení na sociálních médiích a zvýšíte tak počet návštěvníků na svém webu a tím i kvalitu svého webu. Zde byste měli věnovat pozornost názvu svého webu, měli byste napsat pozoruhodně při vytváření. Protože název a krátký souhrn vašeho obsahu jsou publikovány na sociálních médiích. Pokud je váš název pozoruhodný, zvýší se počet návštěvníků z sociálních médií. Například pokud přidělíte název jako "Drupal Training" a sdílíte ho na sociálních médiích, nedosáhnete počtu návštěvníků, který chcete. Pokud hodíte titulky "Jak vás Drupal Tutorials nechávají vydělávat?" nebo "Začněte okamžitě vydělávat s Drupal Training!", počet návštěvníků se zvýší v souladu s vaší úrovní prokliku.

Jak jsou přesné vaše odkazy?

Abyste se dostali výše ve vyhledávačích, mnoho správců webů dostává odkazy z jiných míst. Tak jak přesné jsou tyto odkazy? V důsledku této práce, kterou děláte k zvýšení svého hodnocení ve vyhledávačích, co když vaše hodnocení klesne? Víte, že nejen odkazy, které dostáváte, ale i odkazy z vašeho webu ovlivňují vaše hodnocení ve vyhledávačích? Abyste tomu předešli, měli byste věnovat pozornost kvalitě obsahu míst, odkud odkazy dostáváte, a míst, kam odkazujete.

Věnujte pozornost při nákupu názvu domény

Měli byste začít vytvářet kvalitní webovou stránku s kvalitním názvem domény. Doménové názvy s chytlavými a kvalitními názvy budou ve vyhledávačích umístěny výše a získají věrné návštěvníky. Pokud nejste obeznámeni s webovým podnikáním, levné domény a hostingové servery budou pro váš web špatnou volbou. Pokud není název vaší domény kvalitní, uživatelé hledající kvalitní obsah nejspíše nenavštíví váš web, protože si myslí, že i název domény není kvalitní a pravděpodobně jde o spamový web.

Povolte komentáře

Návštěvníci chtějí poděkovat za obsah, který považují za kvalitní, nebo se zeptat na místo, které nerozumí. Proto si dejte pozor, abyste na svém webu měli sekci s komentáři, což zvýší účast návštěvníků na webu. Uživatelé, kteří kladou otázky, vás budou takto pravidelně navštěvovat, aby zjistili, zda dorazila odpověď. Kromě toho, pokud je vaše odpověď na komentáře kvalitní a vhodná, v očích návštěvníků se dostanete na vyšší úroveň, a tím zajistíte, že vás budou navštěvovat při dalším vyhledávání.

Přidává váš obsah opravdu něco čtenáři?

Nepoužívejte svůj web pouze k tomu, abyste se dostali ve vyhledávačích a psali o všem. Zvažte, zda obsah vašeho webu něco přidává návštěvníkům. Ohodnoťte svůj web očima návštěvníků, reorganizujte svůj obsah podle nich, čímž zvýšíte počet návštěvníků, kteří se vracejí, a získáte vyšší hodnocení ve vyhledávačích. 

Pro podrobnější informace o tvorbě kvalitního obsahu a analýze kvality obsahu vašeho webu nás můžete kontaktovat a získat informace od našich odborných konzultantů.

Naše Kanceláře

Drupart Locations

Naše oddělení

London

151 West Green Road, London, England

442038156478

[email protected]

Drupart R&D

GOSB Teknopark Hi-Tech Bina 3.Kat B3 Gebze - KOCAELİ

+90 262 678 8872

[email protected]

Newark

112 Capitol Trail Suite, A437 Newark DE, 19711

+17406666255

[email protected]

Wiesbaden

Hinterbergstraße 27
65207 Wiesbaden
Deutschland

+49 (0) 6151 – 492 70 23

[email protected]