Přejít k hlavnímu obsahu

Posilujte svou značku

Nejdůležitějším důvodem existence společností je zajistit, aby byly jejich značky rozpoznávány zákazníky.
Veli Akçakaya
Veli Akçakaya
5 min. read
Markanızı Güçlü Hale Getirin

Koncepty značky a společnosti jsou často zaměňovány. Měla by být značka na prvním místě, nebo společnost? Na jaké problémy byste měli během procesu vytváření své značky dbát? Budeme se snažit najít odpovědi na tyto otázky v tomto článku.

Kniha „The 22 Immutable Laws of Branding - 22 Rules of Brand Creation“, napsaná Al Riesem a Laurou Ries, zahrnuje chyby v procesu budování značky a nesprávně pochopené skutečnosti. Autoři, kteří shrnují proces budování značky do 22 pravidel, v knize také uvádějí příklady ze světoznámých značek.

Společnosti by měly následovat expanzivní cestu k budování silné značky. Pokud chcete dělat všechno, ztratíte svou odbornost a po čase budete v očích zákazníků dělat všechno. Místo toho, abyste spouštěli příliš mnoho produktů nebo modelů, je třeba pracovat s omezeným počtem modelů nebo produktů, které značku posílí. Pokud se rozšíříte, vaše prodeje se mohou zvýšit krátkodobě, ale dlouhodobě poškodíte svou značku. Pro značku bude nejlepší dělat pouze práci, ve které jste odborníkem.

Pokud věci nejdou dobře, můžete zvážit zúžení své značky. Například jste spustili značku sušenek, ale nedosáhli jste požadovaného úspěchu a vaše značka se nerozvinula. To může mít různé důvody, nejvíce významně, na trhu již existují velmi dobré značky, které se v oblasti sušenek daří velmi dobře. V tomto případě se můžete obrátit na konkrétní oblast výroby sušenek, můžete zúžit svůj cíl. Například můžete říct, že budete vyrábět pouze medové sušenky, a můžete soustředit veškeré své aktivity na propagaci a reklamu na medové sušenky místo na sušenky obecně. Takto zákazníkům nabídnete nový obor, ve kterém jste lídrem a tvůrcem, a buďte si jisti, že i když jiná společnost vyrábí medové sušenky, nebude schopna překročit váš podíl na trhu, protože jste jej vytvořili a oni vás napodobili. Ve skutečnosti je v naší zemi úspěšný příklad tohoto postupu. Dnes každý zná Biscolatu, ale když se zeptáte, kdo je jejím výrobcem, mnoho lidí vám neřekne jméno Šölen. Co Šölen udělal, bylo vytvoření nové značky a její zviditelnění všem prostřednictvím aktivit propagace a reklamy, což je vážný úspěch.

Jednou z nejdůležitějších věcí v procesu vytváření vaší značky by měl být váš web. Snadno použitelný web vyvinutý v souladu s pravidly vaší firemní identity udělá vaši značku ve očích zákazníků snadno rozpoznatelnou. V minulosti bylo snadnější konfig

urovat značku s vizuální reklamou, ale nyní se práce stala více rozměrnou. Existuje mnoho nových kanálů, jako jsou webové stránky, mobilní weby/aplikace, sociální média atd., které musíte spravovat a konfigurovat. Nejdůležitějším podporovatelem vaší cesty k budování značky bude váš web.

Naše Kanceláře

Drupart Locations

Naše oddělení

London

151 West Green Road, London, England

442038156478

[email protected]

Drupart R&D

GOSB Teknopark Hi-Tech Bina 3.Kat B3 Gebze - KOCAELİ

+90 262 678 8872

[email protected]

Newark

112 Capitol Trail Suite, A437 Newark DE, 19711

+17406666255

[email protected]

Wiesbaden

Hinterbergstraße 27
65207 Wiesbaden
Deutschland

+49 (0) 6151 – 492 70 23

[email protected]