Dne 14. ledna 2011 přinesl nový turecký obchodní zákon mnoho inovací, nejdůležitější z nich je povinnost mít webové stránky, společnosti jsou právně povinny mít webové stránky. Webové stránky společností by měly obsahovat oznámení, která jsou zákonně povinna učinit, dokumenty, které jsou povinny představit veřejnosti a akcionářům, zprávy auditora a také zasedání správní rady a hlasování by mělo být také prováděno elektronicky. Tyto povinné obsahy, nazývané „Směrované zprávy“, musí být k dispozici na webových stránkách a udržovány aktuální.
Webové stránky musí mít sekce, které jsou určeny pouze pro členy a jsou přístupné pomocí uživatelského jména a hesla. Webové stránky, na které se odkazuje v 42 místech zákona, se staly potřebou a také právní povinností pro společnosti. Zákazníci často činí nákupní rozhodnutí tím, že se podívají na webové stránky společností.
Webové stránky můžete nechat vytvořit jakoukoliv webovou designovou firmou, ale společnost nebo osoby, které tuto webovou stránku vytvářejí, musí znát turecký obchodní zákon a připravit webové stránky v souladu s právními předpisy. Kromě toho by webová stránka měla být připravena v souladu s potřebami zákazníka nad rámec právních povinností. Náhodně připravené a neaktualizované webové stránky mohou po určité době spíše než výhody přinést nevýhody společnostem. O vlastnostech, které by měly být na webových stránkách, se můžete dočíst v našem článku s názvem Stav našich webových stránek je špatný.